رپورتاژ آگهی چیست(ویدیو)+۱ نکته حیاتی قبل از رپورتاژ آگهی

مشاهده فهرست مطالب

اگر شما هم قصد دارید بازدهی و فروش  سایت را دو برابر کنید، حتما باید استفاده از رپورتاژ آگهی را در ضمامیم کاری خود قرار دهید، با قرار دادن رپورتاژ های آگهی در سایت های بزرگ علاوه برافزایش نرخ کلیک سی تی ار(CTR) سایت شما دو چندان می شود  در نهایت می توانید به بازدهی درآمدی سایت خود فکر کنید، در این مقاله همچنین در مورد ویژگی های سایت های رپورتاژ آگهی و نکاتی توضیح دادیم پس پیشنهاد می کنم این مقاله را تا آخر بخوان!

 

 

هم چنین یه ویدیو برای نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی هم آماده کردم که از طریق فرم زیر میتونی بهش دسترسی داشته باشی!


    رپورتاژ آگهی چیست؟

    یک مقاله تبلیغاتی خبری را رپورتاژ آگهی می نامند، که به وسیله شما در سایت های معتبر و پر بازدید نمایش داغده می شود. بر خلاف دیگر محتواهای تبلیغاتی، رپورتاژ زبان پرهیاهو و شلوغی نداشته و در گفتن حقایق اغراق نمی کند. این محتوا در غالب یک مقاله خبری بوده و در ابتدا به نیازمندی خاص یک محصول یا خدمات می پردازد. این شیوه در کاربر احساس نیاز ایجاد کرده و پس از آن، کاربران را با خدمات و محصولات شما آشنا می کند.

    تصویر مقاله رپورتاژ آگهی چیست
    تحقیقاتی که انجام شده عموم افراد به این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات دیگر که محصول خود را معرفی می کنندو… بیشتر واکنش می دهند؛ شما می توانید رپورتاژ آگهی خود را در سایت های معتبر درج کرده و آن را معرض دید افراد زیادی قرار دهید. در صورتی که عنوان و مقدمه مقاله جذاب باشد، کاربران به محتوای شما علاقه مند شده و از طریق لینک موجود در رپورتاژ وارد سایت شما خواهند شد. همانطور که داخل خود ویکی پدیا هم نیز گفته شده.

    چه مزیتی برای سایت های رپورتاژ آگهی قرار دهیم؟

    تصویر مقاله رپورتاژ آگهی قسمت مزیت

    به طور کلی برای انتخاب این چند صد و یا بهتر است بگوییم چندین هزار سایت رپورتاژ آگهی باید یک سری از ویژگی هایی را قرار بدهیم که رپورتاژی را قرار می دهیم برایمان حداکثر نتیجه و بازدهی را داشته باشد، بنابر این مزیت های نظیر میزان بازدید سایت میزبان (Search traffic)، میانگین زمان ماندگاری کاربران روی سایت (Daily time on site)، نرخ خروج کاربر (Bounce Rate)، رتبه آلکسا (Alexa Rank)، اعتبار دامنه (Domain Authority) و… که بسیاری از ملاک های دیگر حائز است.

    ۱ نکته حیاتی

    یک نکته خیلی طلایی اگه بخوام بهتون بگم اینه که: موقعی که قصد دارید در یک سایت رپورتاژ آگهی انجام بدید.

    بهتره که رقیب شما با همون کلمه کلیدی مدنظر شما برای رپورتاژ از اون سایت لینک نگرفته باشه! چرا؟ ویدیو زیر رو ببین:

    بریم چندتا ویدیو درباره رپورتاژ آگهی باهم ببنیم:

    نکات مهم رپورتاژ آگهی

    بازدید بالای سایت

    از موضوعات مهم که همیشه مورد توجه بوده میزان بازدید سایت میزبان است. همانطور که می‌دانید تعداد بازدید سایت می‌تواند مهر تاییدی بر اثرگذار بودن آن سایت باشد. البته به شرطی که موضوع سایت میزبان با آگهی و کسب ‌وکار شما ارتباط داشته باشد.

    ارتباط موضوعی سایت

    ارتباط بین سایت میزبان و کسب‌ وکار شما از اهمیت بالای برخوردار است، برای مثال اگر شما یک سایت آموزش در حوزه کنکور دارید و می‌خواهید سفارش یک رپورتاژ آگهی بدهید بهتر است یک سایت مرتبط با حوزه آموزش را برای رپورتاژ انتخاب کنید تا بالاترین بازدهی را تجربه کنید.

    دامین آتوریتی سایت میزبان

    مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید، دامین آتوریتی یا همان اعتبار سایت میزبان است. این اعتبار نمره‌ای از یک تا صد است و هر چه این عدد به ۱۰۰ نزدیک باشد بدین معنی است که قدرت و اعتبار این دامنه بالاتر است، البته توجه داشته باشید اکثر سایت های خبری نام آواز از دامین آتیورتی مناسبی برخوردار هستند.

    اگر قبل از گرفتن رپورتاژ خواستید که سئو سایت خودتون رو چک کنید کافیه مقاله چک کردن سئو رو یک سر بزنید.

    مشخص کردن مخاطب هدف در رپورتاژ آگهی

    تصویر مقاله رپورتاژ آگهی قسمت مخاطب هدف

    شناسایی و انتخاب مخاطبین هدف می‌تواند شانس افراد را برای افزایش مخاطبین و افزایش فروش بیشتر کند. قبل از انتشار رپورتاژ آگهی باید بتوان مخاطبان را شناسایی و رفتار آنها را آنالیز کرد تا بهترین محتوایی که مناسب و برطرف کننده نیاز آن هاست را تولید کرد.
    با رپورتاژ قرار است که به صورت طبیعی اما غیر مستقیم محصولات، خدمات، کالاها، کسب و کار و یا هر چیز دیگری را به مخاطبین معرفی کرد اما به نحوی که مخاطب جذب شود نه اینکه با دیدن مطلب میل به ادامه خواندن نداشته باشد و به همین دلیل است که این نوع مطالب که در دیگر سایت‌ها منتشر می‌شود تأثیر خیلی زیادی در مخاطب می‌گذارد چرا که تصور مخاطبین این است که این سایت به نوعی از یک کسب و کار حمایت کرده و یا به قول معروف از وی تعریف کرده است.

    انتخاب بهترین و جذاب ترین عنوان برای رپورتاژ آگهی

    اولین موردی که مخاطبین در هنگام جستجوی یک محتوا یا مطلب به آن برخورد می کند، عنوان یا تیتر محتوا است. به طور حتم اگر در نوشتن تیتر یا همان عنوان وقت گذاشته شود تا یک عنوان جذاب و کاربر پسند ایجاد شود از آن طرف هم رپورتاژ آگهی ایجاد شده تأثیر بیشتری را در مخاطبان می‌گذارد.
    در هنگام انتخاب عنوان باید سعی کنید حساسیت بالایی خرج دهید چرا که پای هزینه در میان است و قرار است به دیگر سایت‌ها هزینه پرداخت کرد تا آگهی را ثبت کنند و ثانیاً با این کار قرار است هم بک لینک گرفت، هم مشتری جذب کرد و هم کسب درآمد کرد. پس هر چه عنوان رپورتاژ جذاب‌تر باشد مخاطبین و مشتری‌های بیشتری به سمت سایت جذب خواهند شد و این کاری است که خیلی از سایت‌های بزرگ برای جذب مشتری انجام می‌دهند.

    نظرت چیه متا دیسکریپشن های عالی بنویسی؟ به مطلب متا دیسکریپشن چیست یک سر بزن

    رپورتاژ یا بک لینک

    خب شاید تا اینجای مقاله برات سوال پیش امده باشه که اقا اصلا رپورتاژ بهتره یا بک لینک؟

    جواب این سوالت رو داخل ویدیو زیر گفتم کافیه ویدیو رو ببینی که قشنگ متوجه این موضوع بشی 🙂

     

    اصول نگارشی در رپورتاژ

    تصویر مقاله رپورتاژ آگهی قسمت اصول

    برای ایجاد رپورتاژ آگهی تاثیر گذار باید به صورت کامل تمامی متن را مطالعه و سپس اصول نگارشی و غلط‌ های املایی را در صورت امکان برطرف کرد. باید حتماً سعی شود برای اینکه کاربر خسته نشود از جملات کوتاه و با معنی و از پاراگراف‌های کوتاه در متن استفاده شود.
    تا جایی که می ‌توان بهتر است ساده و روان بنویسید تا هر کاربری با هر سطح سوادی بتواند مطلب را درک کند و هرگز از کلمات اختصاصی که دایره مخاطبان را کمتر می‌کند، استفاده نشود. از کلمات کلیدی هم به اندازه استفاده شود به عنوان مثال در هر ۱۰۰ کلمه یک کلمه کلیدی به کار رود. این یعنی اگر مطلب ۱۰۰۰ کلمه داشته باشد برای اینکه این مطلب از نظر سئو بهترین کارکرد را در موتورهای جستجو داشته باشد حداکثر ۱۰ کلمه کلیدی لازم است.
    استفاده از تصاویر یونیک و مرتبط با آگهی نیز تاثیر دارد این کار از دو دیدگاه موثر است، با توجه به اینکه وب سایت های که برای شما رپورتاژ را می روند اجازه می دهند سه لینک به خودتان بدهید بنابراین می تواند از تصاویر به خودتان لینک دهید و هم اینکه تصاویر شما، تصاویر یونیک هست و امتیاز بالاتری نزد گوگل خواهید داشت.

    افزایش تاثیر رپورتاژ و بک لینک در سئو

    رسیدیم آخرهای مقاله و خب بهتره که نحوه افزایش تاثیر رپورتاژ در سئو رو هم بهتون بگم تا این مورد هم یاد بگیرید و ازش استفاده کنید. به همین علت امدم این مورد رو براتون داخل ویدیو توضیح دادم و براتون این زیر قرار دادم:

    همچنین یکی از روش هایی که حتما توصیه میکنیم برای افزایش تاثیر رپورتاژ آگهی انجام بشه ساخت بک لینک های گروه دو هست که در این مورد در مقاله لینک سازی چند گرهی به صورت کامل نحوه انجامش رو توضیح دادیم.

    جمع بندی

    خب داخل این مقاله به رپورتاژ آگهی باهم دیگه پرداختیم و کنارش چندتا ویدیو آموزشی هم دیدیم.

    امیدوارم این مقاله به همراه ویدیو براتون مفید بوده باشه و دوست دارم نظرتون رو راجبش بدونم 🙂

    پس اگر توهم تجربه ایی داری در این زمینه یا اصلا نظرت رو برام کامنت کن تا یکمم هم باهم حرف بزنیم.

    راستی قبل از اینکه بری من بهت پیشنهاد میکنم مقاله ایی که راجب چک کردن سئو براتون نوشتم هم یک سر بزنید.

    داخل اون مقاله من بهتون ۱۷ ابزار معرفی کردم که حتما بدردتون میخوره 👌

    خوشحال میشم نظرات و سوالات خودتون رو برام بنویسید. Comment Section

    ارسال نظرات

    کامل ترین چک لیست محتوا!

    برای دریافت چک لیست جامع آپدیت محتوا که توسط خودم توی پروژه های مختلف هم استفاده میشه، میتونید روی دکمه زیر کلیک کنید.